3 cărți despre marketing online și SEO pe care trebuie să le citești

Publicat: 08 02. 2022, 13:08

Pe lângă experiența practică în SEO, multe informații și cunoștințe le găsești în publicațiile de specialitate, pe bloguri de profil sau citind cărți de marketing online și SEO.

Toate acestea te vor ajuta să înțelegi mai bine mecanismul după care funcționează online-ul, vei știi cum să dezvolți un brand, să scrii un blog sau să faci parte dintr-o agentie SEO.

Din acest motiv astăzi am creat o listă cu 3 cărți de marketing online și SEO care te vor inspira și în care vei regăsi o serie de informații relevante.

The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization – Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola

The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization este o carte redactată de 3 experți în domeniu: Eric Enge CEO fondator Stone Temple Consulting, Stephan Spencer fondator Net Concepts și dezvoltatorul platformei Gravity Stream, Jessie Scricchiola fondatoare Alchemist Media. Aceasta conține tehnici inovative și ghiduri destinate tuturor celor care vor să construiască o strategie SEO de succes.

Call To Action: Secret Formulas to Improve Online Results – Bryan Eisenberg, Jeffrey Eisenberg, Lisa T. Davis

Call To Action: Secret Formulas to Improve Online Results este o carte de actualitate chiar și în timpurile în care ne aflăm. Aceasta a fost scrisă de Bryan și Jeffrey Eisenberg, doi oameni de succes care au o experiență impresionantă și sunt unii dintre cei mai bine vânduți autori de New York Times.

În interiorul cărții vei găsi cei 5 pași esențiali în crearea unui site: faza de planificare, faza de dezvoltare a structurii, faza impulsului și comunicării și faza de subliniere a valorii.

De asemenea, tot aici vei găsi și o serie de sfaturi și recomandări de care fiecare afacere are nevoie pentru a avea un site performant, pornind de la butonul de call to action.

Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions – Tim Ash, Maura Ginty, Rich Page

Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions este o carte care oferă informații concrete pentru optimizarea landing page-urilor, homepage, articole, pagini de produs și orice pagină din site-ul tău.

De asemenea, dacă vrei să-ți faci un blog sau un site de prezentare, îți recomandăm să citești această carte pentru că vei regăsi în interiorul coperților un ghid complet cu studii de caz, rezultate și experimente înainte și după, dar și o serie de soluții pentru toate tipuri de conținut.

Toată gama de servicii SEO de la Doctor SEO se bazează pe o planificare atentă și structurarea tuturor informațiilor relevante. Specialiștii noștri se documentează periodic și sunt la curent cu ultimele noutăți din SEO. Astfel, dacă vrei să cunoști acest domeniu, nu uita că primul pas constă în documentare.