YouTube ia în considerare introducerea unui serviciu contra cost care să le permită utilizatorilor excluderea reclamelor care rulează pe site.
Compania vrea să își crească veniturile prin dezvoltarea unor servicii cu plată, relatează The Wall Street Journal.
„Consumatorii vor putea alege să vadă reclamele sau să plătească o taxă, ceea ce reprezintă un model interesant. Există deja mai multe aplicaţii mobile care le permit utilizatorilor să aleagă dacă vor ca reclamele să le fie afişate pe ecran sau să plătească pentru a evita acest lucru”, a declarat Susan Wojcicki, directorul general executiv al YouTube.
Wojcicki a decis orientarea companiei spre introducerea serviciilor cu plată.
„YouTube se bazează, în acest moment, pe publicitate, ceea ce este excelent, pentru că asta ne-a permis accesul la un miliard de utilizatori. Dar va fi un moment în care oameni nu vor mai vrea să vadă reclame”, a declarat Wojcicki.
YouTube lucrează la un model de afacere bazat pe plata unor abonamente, marcând o schimbare importantă faţă de conceptul centrat pe publicitate, care a transformat platforma în cel mai mare site video din lume.