Lidl este unul dintre magazinele cu prețuri mici, iar acesta este un factor atractiv pentru clienți. Pe lângă promoțiile săptămânale întâlnite la Lidl, există și numeroase sortimente și game largi de produse de care cumpărătorii se pot bucura ori de câte ori au ocazia.
Magazinele Lidl au un număr foarte mare clienți și chiar fanii în rândul românilor. Prețurile au fost unul dintre motivele pentru care oamenii au ales magazinele, iar un alt motiv sunt și produsele pe care nu le mai poți găsi în alte părți.
Recent, s-a aflat cum reușește Lidl să mențină prețurile mici și mai ales interesul cumpărătorilor. Lanțul de magazine este extrem de popular în România, iar produsele vândute în Lidl sunt apreciate de toți clienții.
Potrivit Playtech.ro, Lidl este unul dintre magazinele care oferă de cele mai multe ori diferite opțiuni clienților, iar astfel normal ca prețurile să fie mai mici. Totodată, nici costurile de producție și nici cele de întreținere nu sunt deloc mari, fiind un alt motiv ce determină prețurile de la raft.
Mai mult decât atât, în Lidl nu sunt nici foarte mulți angajați, iar astfel este normal ca prețurile să fie și ele mai mici, având în vedere faptul că forța de muncă plătită este mult mai mică. Lidl are undeva la 30 – 40 de angajați, comparativ cu hypermarketurile în care se regăsesc până la 100 de lucrători.
Deși cele mai multe dintre ele sunt magazine mari, nu se află în interiorul unor centre sau galerii comerciale, astfel că accesul în magazinele nu se realizează în baza certificatului verde, toți oamenii putând să intre să își facă cumpărăturile.
Este importantă respectarea măsurilor sanitare, iar obligatoriu este și portul măștii. Accesul în incita magazinului se va face începând cu ora 07:00, iar ora de închidere este ora 21:00.