Vânzările Dacia înregistrează cel mai puternic avans în Franţa atât la trimestru, cât şi în martie
Înmatriculările de autoturisme noi Dacia în Franța au înregistrat în primul trimestru o creștere de 25,5%, cea mai puternică în rândul mărcilor de volum.
Vânzările de maşini noi au crescut în Franţa cu 2,9% în primul trimestru, la 446.615 unităţi, după un avans de 8,9% în martie, la 179.871 unităţi.
Piața a beneficiat în martie de cererea pentru modele noi, în special ale constructorilor francezi Peugeot Citroen şi Renault, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile, potrivit AFP.
Cota de piață Dacia a avansat de la 5,21% în primele trei luni ale anului trecut la 6,35% în aceeași perioadă din acest an.
Doar trei mărci au consemnat creșteri procentuale mai mari decât Dacia în primul trimestru.
Astfel, vânzările Infiniti (marcă a Nissan) au avansat de aproape şapte ori, de la 24 de maşini la 164, cele ale Lancia (parte a grupului Fiat) au urcat cu 83%, la 1.616 unităţi, iar cele ale Lexus (parte a Toyota) au crescut cu 34,3%, la 772 autoturisme.
Grupul Renault, care deţine şi Dacia, a înregistrat un avans mai puternic, de 11,9%, la 117.390 maşini noi, susţinut de creşterea vânzărilor cu 20,6% în martie, la 47.526 unităţi.
Înmatriculările Renault au urcat cu 8,1% în primele trei luni ale anului, la 89.041 de maşini, iar în luna martie au crescut cu 14%, la 37.221 unităţi.