Unilever: Sărăcia se întoarce în Europa
Producătorul de bunuri de consum Unilever, al treilea din lume ca mărime, a început adaptarea planului de marketing la gradul crescut de sărăcie din Europa, dar şi la recesiunea gravă din zona euro, relatează Evz.
“Sărăcia revine în Europa”, a declarat Jan Zijderveld, responsabilul pentru Europa al gigantului anglo-olandez din domeniul agroalimentar și cel al cosmeticelor Unilever.
”Dacă un spaniol nu mai cheltuiește în medie decât 17 euro la cumpărături, atunci nu-i voi mai propune o pungă de detergent care costă jumătate din bugetul său”, a mai adăugat Jan Zijderveld pentru Financial Times Deutschland, citează AFP.
Compania Unilever a început deja implementarea noului program de marketing adaptat condițiilor de trai induse de recesiunea economică.
În Spania comercializează detergent în pachete mici, pentru cinci spălări, în timp ce în țările asiatice aflate în curs de dezvoltare, vând produse ieftine, în ambalaje mai mici.
Unilever este o companie anglo-olandeză care produce diverse bunuri de larg consum. Compania are un portofoliu de peste 400 de branduri, de la săpunul Dove la înghețata Magnum.