Turismul din România, promovat în continuare prin „frunză”. Elena Udrea: „Deci este bună până la urmă”

Turismul din România, promovat în continuare prin „frunză”. Elena Udrea: „Deci este bună până la urmă”
Foto: facebook.com

Turismul din România va fi în continuare promovat prin logo-ul lansat în 2010 de Ministerul Turismului, condus atunci de Elena Udrea.

„Vor fi folosite în continuare atât elementele de identitate vizuală ale brandului, cât şi sloganul. Considerăm că România are documente strategice programatice, respectiv strategii şi planuri de acţiune pentru dezvoltarea durabilă a turismului”, se arată într-un răspuns al ministerului, la solicitarea emisă de portalul caleaeuropeana.ro.

Mândră de brandul turistic pe care l-a creat, Elena Udrea a scris și pe pagina personală de Facebook despre acest subiect.

„Frunza este, până la urmă, bună! De când a ajuns la Putere, USL nu a făcut absolut nimic care să îmbunătăţească vieţile românilor. Îşi ascund neputinţa în spatele unor acţiuni politice ilegale şi nelegitime. Dincolo de asta însă, există şi confirmări ale faptului că multe dintre acţiunile pentru care am fost “tocată” sistematic când eram ministru al Dezvoltării şi Turismului sunt acum meritorii”, a scris Udrea.

Brandul turistic al României a costat 900.000 de euro, iar lansarea lui a fost însoţită de un imens scandal le­gat de originalitatea identităţii vi­zua­le a logoului folosit.

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a cheltuit în 2010, pentru crearea brandului tu­ristic şi pentru diverse evenimente de promovare, 9,87 milioane de lei.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`