Aproape trei sferturi dintre români (73,74%) spun, în prag de Black Friday, că nu au încredere în recomandările de produse şi servicii făcute de influenceri, potrivit unui studiu de specialitate, dat joi publicităţii și citat de Agerpres.
Mai mult decât atât, pentru a fi convinşi să facă o achiziţie dintr-un magazin online, 55,62% din respondenţi vor ca produsul respectiv să aibă peste 10 recenzii, în timp ce 17,15% se mulţumesc cu 5 – 10 recenzii.
Dacă pentru 11,92% contează ca un produs să aibă 3-5 recenzii şi 5,52% se mulţumesc cu 1-3 recenzii, pentru 9,79% acest aspect nu prezintă nicio relevanţă, menţionează analiza realizată de Prora prin platforma iVox Research.
Când vine vorba despre informarea prin mail despre promoţiile magazinelor online, părerile sunt împărţite la nivel de frecvenţă: 32,85% consideră că un mail pe săptămână este suficient, 30,72% se aşteaptă să fie notificaţi de fiecare dată când apar noutăţi, 22,77% vor maximum un mail pe lună, iar 13,66 nu vor niciun fel de corespondenţă.
Rugaţi să dea un calificativ serviciilor de curierat din România, 30,81% dintre respondenţi dau nota 8, unde 1 este minimul şi 10 este maximul, 20,54% aleg nota 7, în timp ce 18,51% – nota 9 şi 11,34% dau chiar 10.
Note de trecere dau 6,2% – 6 şi, respectiv, 5,72% – 5.
Notele de la 1 la 4 sunt alese de doar 1-2 procente dintre respondenţi, relevă studiul realizat de Prora, prin platforma iVox Research, pe un eşantion relevant naţional de 1.043 de respondenţi.
Potrivit acesteia, transportul ar trebui să fie gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 100 de lei, pentru 41,67% dintre români, în timp ce 30,62% ar vrea ca acest serviciu să nu implice niciun cost, indiferent de valoarea comenzii. 9,69% preferă ca transportul să fie gratuit pentru comenzi între 101-150 de lei; 8,04% pentru valori de 151 – 200 de lei şi 9,98% pentru sume ce depăşesc 200 de lei.