Studiu: Românii au cheltuit cel mai mult pentru haine, cărți și produse IT&C, în prima jumătate a lui 2015

Studiu: Românii au cheltuit cel mai mult pentru haine, cărți și produse IT&C, în prima jumătate a lui 2015
Foto: wall-street.ro

Românii cheltuie cei mai mulți bani prin e-Commerce pe haine, cărți și produse IT&C, arată un studiu realizat de 2Performant Network S.A.

Potrivit acestei analize, publicată marți, valoarea medie a coșului de cumpărături online este de 160 lei.

Astfel, în prima jumătate a anului 2015, cea mai mare achiziție online realizată de români prin intermediul platformei 2Parale s-a ridicat la aproximativ 33.000 lei, valoare aproape dublă față de perioada ianuarie — iunie 2014, când se consemnase o valoare de aproximativ 17.000 lei.

„Românii cumpără online mai mult în prima parte a zilei: intervalul orar preferat pentru cumpărăturile online prin intermediul 2Parale este 7 AM-12 PM, urmat îndeaproape de 1 PM — 6 PM. În prima jumătate a anului 2015, vârful de cumpărături online a fost atins la ora 7 PM. În ceea ce privește zilele cele mai favorabile cumpărăturilor online în perioada ianuarie-iunie 2015, cele mai multe cumpărături au fost realizate în zilele de joi, urmate de miercuri și marți. Data la care a fost atins recordul absolut al cumpărăturilor online prin platforma 2Parale a fost 12 februarie 2015”, se precizează în concluziile analizei realizate de 2Performant Network S.A., companie de performance marketing din România.

Pe de altă parte, cumpărăturile din categoria cosmetice a înregistrat o scădere a numărului de vânzări online comparativ cu anul 2014.

„În ceea ce privește numărul de cumpărături online generate prin intermediul 2Parale, industriile care au performat cel mai bine au fost, în ordine, cărți și materiale didactice, fashion și asigurări. Categoria de cosmetice a înregistrat o scădere a numărului de vânzări online comparativ cu anul 2014, în timp ce produsele de IT&C și asigurările au devenit din ce în ce mai căutate”, notează realizatorii studiului.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`