Studiu: Produsele cumpărate online, mai ieftine cu până la 40% față de cele din magazinele tradiționale

Publicat: 10 11. 2014, 11:39
Foto: businessinsurance.org

Produsele cumpărate online pot fi cu până la 40% mai ieftine față de  cele achiziţionate din magazinele tradiţionale, potrivit unui studiu al Millward Brown, citat de Mediafax.

”Rezultatele studiului «Price Index» arată că produsele din magazinele online pot avea preţuri cu 5% până la 43% mai mici faţă de preţurile din magazinele clasice”, arată Millward Brown România.

Cele mai mari diferenţe fiind înregistrate la parfumuri, cărţi, electronice şi electrocasnice.  Astfel, parfumurile sunt cu până la 43% mai ieftine în mediul online, urmate de cărţi – 27%, cuptoare cu microunde – 18%, tablete -16%, laptop-uri – 15%, telefoane – 14%, espressoare – 13%, maşini de spălat – 10%, aspiratoare – 6%, televizoare – 5%, scutece – 5%, frigidere – 4%, aparate foto – 3% şi hrană pentru animale – 1%.

Studiul, realizat în prima parte a lunii octombrie, a luat în calcul 15 categorii şi 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online şi offline, magazinele fiind selectate după relevanţa lor în categorie.

Indicele de preţ a luat în calcul preţul de vânzare la un moment dat, care include, acolo unde a fost cazul, promoţiile din acel moment, fiind comparate doar produse care au caracteristici tehnice identice, precizează firma de cercetare de marketing.