Sorin Oprescu a cheltuit peste 500.000 de lei în doar două zile pentru campanii de promovare a Primăriei Capitalei
Sorin Oprescu nu se uită la bani când vine vorba despre propria imagine. Mai ales când are la dispoziţie întreg buget al Primăriei Capitalei.
Instituţia condusă de Oprescu a cheltuit peste 500.000 de lei în doar două zile pentru campanii de promovare. Datele reies din registrul de „plăți curente”, publicat pe site-ul municipalității. Dacă aţi văzut campaniile primăriei realizate pe bani grei, ne puteţi scrie pe adresa stiri@b1tv.ro.
Primăria condusă de Sorin Oprescu a împărţit 500.000 de lei către trei firme pentru campanii de promovare. Banii au fost daţi în doar două zile, pe 7 şi 8 ianuarie, scriu jurnaliştii de la sursazilei.ro.
Astfel, în conturile firmei Stratego International SRL au intrat pe 7 ianuarie 124.000 de lei. Societatea este deţinută de Victor Dan Dumitrescu, candidat la alegerile parlamentare din 2012 pe listele Partidului Ecologist.
Doar o zi mai târziu, Primăria Capitalei a mai dat 114.000 de lei pentru firma BG PRINT MEDIA CONCEPT SRL pentru o campanie de promovare a call-center-ului instituţiei.
Tot pe 8 ianuarie, societatea PUBLICITARII INVEST SERVICES SRL a primit de la primăria lui Oprescu 260.000 de lei pentru „campanii de informare a cetățenilor”. Firma este deținută, în calitate de acționar și administrator, de Silviu Alexandru Chivu.
Coicidenţă sau nu, acesta este şi el membru al Partidului Ecologist Român şi a candidat pentru un post de consilier la Primăria Sectorului 1, scriu jurnaliştii de la sursazilei.ro.