Selfie-ul de la Oscar, plasare de produs pentru Samsung: Compania a plătit 20 milioane dolari pentru promovarea telefoanelor sale la Gală
Celebrul selfie postat de Ellen DeGeneres nu a reprezentat de cât o plasare de produs pentru Samsung, la Gala Premiilor Oscar, potrivit The Wall Street Journal.
Fotografia a fost realizată cu ajutorul unu telefon Samsung Galaxy Note, apariția acestuia fiind doar o plasare de produs inclusă în pachetul de sponsorizare negociat de compania sud-coreeană cu postul american ABC, care a transmis în direct Gala Premiilor Oscar.
În promovarea telefoanelor sale la Oscar, Samsung a investit aproape 20 milioane dolari.
Potrivit surselor The Wall Street Journal, Samsung și regia sa de media Starcom MediaVest au negociat cu televiziunea ABC un pachet de sponsorizare care includea, pe lângă spoturile din calupurile de publicitate, și integrarea smartphone-urilor Galaxy în show-ul Galei de acordare a premiilor Oscar.
Compania a cumpărat cinci minute din spațiul de publicitate, pentru care a cheltuit aproximativ 18 milioane de dolari.
Cu câteva zile înainte de eveniment, Ellen DeGeneres a decis că vrea să facă câteva fotografii de tip “selfie” în tipul galei, iar ABC “i-a sugerat” să folosească un telefon Samsung din moment ce compania era principalul sponsor.
În timpul repetițiilor, reprezentați ai companiei sud-coreene i-au arătat prezentatoarei cum să folosească unul din telefoanele Samsung Galaxy.
“Selfie-ul lui Ellen va avea un impact mult mai mare decât spoturile publicitare. Nu poți cumpăra magia de a deveni viral”, a spus Allen Adamson, directorul general al Landor Associates, o firmă de branding deținută de WPP PLC.
În celebra fotografie, care a fost făcută în cadrul Galei premiilor Oscar, apar Ellen DeGeneres (prezentatoarea evenimentului) Angelina Jolie, Brad Pitt, Meryl Streep, Julia Roberts, Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Lupita Nyong’o, Kevin Spacey și Jared Leto.
Selfie-ul a fost distribuit apoi pe Twitter de peste trei milioane de ori.