Campania operatorului telecom Orange, care în perioada 1 noiembrie 2011 – 15 ianuarie 2012 a oferit acces gratuit la serviciile sale de internet mobil în metroul din București, s-a dovedit un succes fără precedent. În acestă perioadă înregitrându-se o dublare a traficului în această zonă, au anunțat reprezentanții companiei.
„În perioada promoţiei, traficul de date de la metrou s-a dublat. Chiar dacă luna decembrie a avut un număr mult mai mic de clienţi la metrou (faţă de noiembrie), datorită faptului că bucureştenii au plecat în concedii, volumul de trafic a rămas la acelaşi nivel”, spun oficialii Orange.
Traficul mediu de date pentru fiecare client care a folosit serviciile de internet mobil în galeriile metroului a fost de 20 MG pe lună, spun datele centralizate de operator.
„Ca fapt divers, o situaţie extremă de utilizare – în noaptea de Revelion, a existat o singură sesiune de 12 GB”, au declarat cei de la Orange, pentru zf.ro.
Deși Orange nu a făcut public numărul celor care au utilizat serviciile sale de date în această perioadă, metroul bucureștean transportă în medie în zilele lucrătoare 600.000 de oameni, iar în week-end 250.000 de mii de persoane pe zi.
Campania Orange a avut ca scop promovarea serviciilor sale de internet mobil, reprezentanții companiei susținând că operatorul își va continua eforturile pentru promovarea acestui tip de servicii.
Portofoliul de clienți al Orange în România ajunsese la nivelul lunii septembrie la 10,1 milioane de utilizatori, din care 4,3 utilizau și serviciile de internet mobil.