BRD atrage atenția clienților asupra unei noi tentative de fraudă, care vizează cardurile și conturile bancare.
În ultima perioadă, a fost înregistrată o creștere a apelurilor suspecte, prin care infractorii încearcă să obțină informații personale și bancare ale clienților.
Chiar dacă aceste apeluri pot părea reale, trebuie să fiți extrem de atenți, pentru că au ca scop principal accesarea banilor de pe carduri, dar și furarea datelor personale, potrivit Click.
BRD atrage atenția asupra măsurilor de precauție pe care clienții trebuie să le adopte.
Au fost raportate nenumărate cazuri în care persoane au căzut victime acestor șarlatani. Banca recomandă ca oamenii să fie extrem de vigilenți în ceea ce privește orice apel sau mesaj suspect pe care îl primesc.
„BRD le recomandă clienților să nu furnizeze niciodată informații personale sau bancare și să contacteze banca direct printr-un canal oficial pentru a verifica autenticitatea apelurilor”, a transmis instituția financiară.
Iată ce recomandă BRD clienților săi, pentru a se proteja împotriva tentativelor de fraudă:
Totodată, BRD încurajează clienții să împărtășească aceste informații și cu alți utilizatori, contribuind astfel la creșterea gradului de conștientizare și la prevenirea altor fraude.