Coca-Cola şi Pepsi-Cola au purtat întotdeauna un război al băuturilor răcoritoare, iar acum duc bătălia PET-urilor. PepsiCo Inc. a prezentat marţi sticla confecţionată integral din plante, care va îmbunătăţi calitatea băuturilor, dar va scăpa şi compania de acuzele referitoare la carbonul din PET-uri, potrivit green-report.ro.
Noua sticlă este făcută din scoarţă de pin, coji de porumb şi dintr-o specie de cerelaă sălbatică, iar compania doreşte ca pe viitor să folosească şi coji de portocală, coji de cartofi, resturi de ovăz, precum şi alte resturi rămase în urma procesării produselor companiei.
Potrivit PepsiCo, acest recipient este primul de acest fel, timp în care rivalul Coca-Cola comercializează în prezent sticle care conţin doar 30% materiale pe bază de plante. Conform estimărilor recente ale reprezentanţilor Coca-Cola, sticla 100% vegetală avea să apară de abia în câţiva ani pe piaţă.
Conducerea PepsiCo a câştigat bătălia PET-urilor şi a declarat cu satisfacţie „Am spart codul!”, scrie green-report.ro.
Noua sticlă va fi fabricată la acelaşi preţ cu cea din plastic, şi poate produce mari schimbări în domeniul ambalării produselor. Băuturile răcoritoare vor fi comercializate în noua sticlă începând de anul viitor.