Publicis Groupe fuzionează cu principalul său rival, Omnicom, formând cel mai mare grup de publicitate din lume
Grupurile Publicis Groupe, din Franţa, şi Omnicom, din SUA, vor forma cel mai mare grup de publicitate din lume, în urma deciziei de a fuziona, printr-o tranzacţie exclusiv bazată pe schimb de acţiuni.
Noul grup, care se va numi, Publicis Omnicom Group, va detrona actualul lider, WPP, notează Bloomberg.
Actualii şefi ai Publicis, Maurice Levy, şi Omnicom, John Wren, vor fi codirectori generali, iar acţionarii fiecăreia dintre cele două companii vor deţine aproximativ 50% din noua entitate.
Companiile au împreună o valoare combinată pe bursă de 35 miliarde de dolari şi venituri de 23 miliarde de dolari anul trecut.
Alianţa va aduce sub acelaşi acoperiş agenţii precum BBDO Worldwide (Omnicom) cu Leo Burnett şi Saatchi & Saatchi (ambele Publicis).
Printre reţelele Omnicom se află BBDO Worldwide, TBWA Worldwide şi DDB Worldwide Communications Group, iar Publicis deţine reţelele Publicis Worldwide, Leo Burnett Worldwide şi DigitasLBi.