Publicaţia The Washington Post va introduce plata pentru conţinutul online din această vară
Cotidianul american The Washington Post va introduce plata pentru conținutul online din această vară, după ce, ani de zile publicaţia a respins această măsură.
Chiar după ce concurenţii publicaţiei au făcut acest lucru cu succes, The Washington Post a refuzat să introducă plata pentru conţinutul online. Însă, pierderile de 45,5 milioane de dolari anunţate pentru trimestrul patru de compania care editează cotidianul a constrâns conducerea ziarului să adopte această politică, scrie Huffington Post.
Steven Mufson de la The Washington Post a confirmat că publicația va introduce o taxa pentru conținutul online pentru utilizatorii care vor citi un anumit număr de articole. Până în acest moment conducerea ziarului nu a hotărât care va fi prețul pentru accesarea conținutului online al The Washington Post.
Potrivit acestuia, cititorii vor fi taxați pentru conținutul online după ce vor citi gratuit 20 de articole.
Mufson a mai adăugat că “studenții, profesorii, angajații guvernului și personalul militar vor avea acces nelimitat la conținutul The Washington Post în școli și la locurile lor de muncă”.
The Washington Post resimte trecerea cititorilor pe online, la fel ca rivalii săi, tirajele acestora scăzând considerabil.