Profitul net al BMW a crescut cu 12,7% în primele nouă luni din acest an, la 4,54 miliarde de euro, după de veniturile companiei au urcat cu 3,4%, la 57,7 miliarde de euro, pe fondul cererii solide pentru autoturisme SUV, se arată în raportul financiar prezentat marţi de BMW, citat de independent.co.uk.
În perioada corespunzătoare a anului trecut, producătorul german de automobile de lux a înregistrat un profit net de 4,03 miliarde de euro şi venituri totale în valoare de 55,8 miliarde de euro.
Grupul BMW, care include mărcile BMW, Mini şi Rolls Royce, a înregistrat vânzări în creştere cu 6,5%, la 1,53 milioane de unităţi, în primele nouă luni ale acestui an, de la 1,43 milioane unităţi în perioada ianuarie-septembrie din 2013.
Şi la nivelul trimestrului al treilea, grupul german a consemnat venituri în creştere cu 4,5%, la 19,6 miliarde de euro, comparativ cu acelaşi interval din 2013. De asemenea, profitul înainte de taxe şi dobânzi a crescut cu 17,1%, la 2,26 miliarde de euro.
În schimb, profitul net a scăzut cu 1,2% în trimestrul al treilea, la 1,31 miliarde de euro, faţă de 1,33 miliarde de euro în perioada corespunzătoare de anul trecut.