Pro TV, câștig de aproape 46 de milioane de dolari în 2014 de la cabliști, după ieşirea din "must carry"

Pro TV, câștig de aproape 46 de milioane de dolari în 2014 de la cabliști, după ieşirea din "must carry"

Grosul veniturilor Pro TV și a posturile aceluiași grup a venit din publicitate. Mai exact, din totalul de 178,6 milioane de dolari, Pro TV SA a atras în 2014 venituri din reclamă de 125,7 milioane de dolari, potrivit raportului financiar detaliat al Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV. Creșterea față de 2013 este de aproximativ 5,1%, mai arată raportul pe care îl prezentăm în continuare (în facsimil).

O creștere puternică a fost înregistrată pe zona de venituri de la cabliști, după ieșirea Pro TV din lista posturilor libere la retransmisie. Astfel, compania a atras de la cabliști 45,8 milioane de dolari în 2014, aproape dublu față de 2013, scrie Paginademedia.

Măsura scoaterii Pro TV din must carry a fost implementată în iulie 2013, cu puțin timp înainte ca Adrian Sârbu să plece de la cârma Central Europnea Media Enterprises.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`