Piața Romană se schimbă: Adidas şi Nike "își iau tălpășița", shaormeria Dristor îşi face loc lângă studenţi
După ce săptămâna trecută adidas a anunțat că închide unul dintre cele mai cunoscute magazine ale sale din București, și poate cel mai vechi – cel de la Piața Romană, acum apare informația (deocamdată neconfirmată oficial) că și magazinul Nike (vis-a-vis de McDonald`s) îi va călca pe urme. Totul se întâmplă în timp ce în Piața Romană au sosit o serie de nume importante din modă și nu numai: Stefanel, Tina R, Calzedonia şi Burger King.
Interesant este că în locul acestor magazine nu se va deschide un nou magazin cu haine ci un fast food – mai precis shaormeria Dristor, dar nu se știe încă exact unde, deoarece reprezentanții fast-food-ului poartă negocieri în acest sens, potrivit ZF.ro.
adidas se închide din cauza spațiului prea mic
Foto: ZF.ro
„Standardele actuale de retail adidas impun o suprafaţă minimă pentru noile concepte de retail. Magazinul de pe bulevardul Magheru devenise prea mic pentru a putea susţine aceste concepte, motiv pentru care am luat decizia de a-l închide”, a declarat Dimitris Karakassis, directorul general adidas România.
Potrivit acestuia, planurile adidas în România vizează deschiderea unor magazine mai mari care permit expunerea unui număr crescut de colecţii și shopping în condiții de confort pentru clienți.
În România adidas are mai multe magazine, ultimul dintre acestea fiind cel din Centrul Istoric al Capitalei.
În 2010 adidas a avut afaceri de 76 milioane lei (18 milioane euro) și un profit de aproximativ 5 milioane lei (1.2 milioane euro).
Aceeaşi zonă are potenţial şi pentru restaurante şi cafenele în condiţiile în care sunt prezente în zonă toate cele trei lanţuri de fast food – McDonald’s, KFC şi Burger King.
Alături de ele sau în apropiere se găsesc şi Pizza Hut, cafeneaua Nescafe Milano Cafe, precum şi alte baruri şi cafenele locale. În curând urmează să vină în zonă şi shaormeria Dristor, potrivit unor surse din piaţă.
Nu este cunoscută încă locaţia shaormeriei deoarece compania poartă discuţii încă pentru spaţiu.
Un factor important pentru businessul restaurantelor din zonă este proximitatea Academiei de Studii Economcie din Bucureşti, care are peste 20.000 de studenţi.