Paramount Global începe concedierea a 2.000 de angajați și vrea să reducă toate cheltuielile cu 500 de milioane de dolari înainte de sfârșitul anului 2024

Paramount Global începe concedierea a 2.000 de angajați și vrea să reducă toate cheltuielile cu 500 de milioane de dolari înainte de sfârșitul anului 2024

Paramount Global va reduce costurile cu 500 de milioane de dolari până la sfârșitul anului și își propune ca cea mai mare parte a acestora să până la sfârșitul lunii septembrie, potrivit unui comunicat de la conducerea companiei emis marți și citat de Variety.

Paramount va concedia aproximativ 2.000 de angajați din SUA

Reducerile bugetare sunt în lucru de câteva săptămâni, iar liderii de top ai Paramount au indicat, în timpul unui apel către investitori săptămâna trecută, că compania va recupera de la 300 de milioane de dolari până la 400 de milioane de dolari, bani în urma disponibilizărilor, care ar proveni în principal de la echipele sale de marketing și comunicare, împreună cu alte departamente.

Compania se așteaptă să elimine aproximativ 2.000 de posturi. Paramount a estimat săptămâna trecută valoarea rețelelor sale de cablu, care includ MTV, Nickelodeon și Comedy Central, cu aproape 6 miliarde de dolari.

„Pe măsură ce continuăm să ne punem în aplicare planul, am anunțat săptămâna trecută că ne vom reduce forța de muncă din SUA cu aproximativ 15%, concentrându-ne pe funcțiile redundante și eficientizarea echipelor corporative”, arată comunicatul de la George Cheeks, Brian Robbins și Chris McCarthy, cei trei CEO care conduc Paramount.

Ei au adăugat: „Acest proces se va desfășura în trei faze, începând de astăzi și continuând până la sfârșitul anului. Ne așteptăm ca 90% dintre aceste acțiuni să fie finalizate până la sfârșitul lunii septembrie.”

Paramount dă vina pe platformele de streaming

Paramount este una dintre numeroasele companii mass-media mari din SUA care se luptă cu migrarea telespectatorilor către platformele de streaming.

În timp ce compania deține marea rețea de difuzare CBS, care găzduiește multe dintre proprietățile sale sportive cu audiență mare, cea mai mare parte a portofoliului Paramount este centrată în jurul unui grup de rețele de cablu care rulează doar câteva programe originale și care au văzut cum comunitățile care odată se grupaseră în jurul lor s-au risipit în alte direcții în ultimul deceniu.

„Industria continuă să evolueze, iar Paramount se află într-un punct de inflexiune în care trebuie făcute schimbări pentru a ne consolida afacerea. Și în timp ce aceste acțiuni sunt adesea dificile, suntem încrezători în direcția pe care am decis să o urmăm”, au spus directorii.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`