Netflix va investi 2,5 miliarde de dolari în conținut sud-coreean în următorii patru ani, a anunțat CEO-ul platformei de streaming, Ted Sarandos, după ce o întâlnire la Washington cu președintele sud-coreean, Yoon Suk Yeol, potrivit France24.
Coreea de Sud a devenit un jucător important în sector în ultimii ani, consolidându-și statutul grație filmului „Parasite”, producție premiată cu Oscar, și a seriei „Squid Game”.
„Netflix este încântată să confirme că vom investi 2,5 miliarde de dolari în Coreea, inclusiv în crearea de seriale coreene, filme (…), în următorii patru ani”, a declarat Ted Sarandos pentru AFP.
„Acest plan de investiții este de două ori mai mare decât suma totală pe care Netflix a investit-o pe piața coreeană de când ne-am lansat serviciile în Coreea în 2016”, a adăugat CEO-ul Netflix.
Netflix, spune Sarandos, are „mare încredere” că industria creativă din Coreea de Sud va continua să spună povești grozave.
„Este incredibil că dragostea față de show-urile coreene a dus la un interes mai larg pentru Coreea, grație poveștilor convingătoare ale creatorilor coreeni”, a adăugat Ted Sarandos.
Peste 60% din utilizatorii Netflix au urmărit un show din Coreea de Sud în 2022, arată datele companiei.
Netflix, care a cheltuit peste 750 de milioane de dolari pe dezvoltarea de conținut coreean în perioada 2015-2021, anunțase de ceva vreme că intenționează să își extindă producția de show-uri sud-coreene, dar nu oferise și alte detalii.