Metode rapide de creștere a comenzilor pentru magazinele online noi

Metode rapide de creștere a comenzilor pentru magazinele online noi

Mulți antreprenori care vor să-și deschidă un magazin online probabil se întreabă la ce metode rapide de creștere a comenzilor unui magazin online nou pot apela. Deși pot exista multe provocări, avantajul este că în zilele noastre există disponibile multiple metode care pot duce la creșterea comenzilor într-un timp scurt chiar și pentru magazinele online noi.

Este indicat ca înainte de a achiziționa servicii de creare magazin online să ai deja conceput un business plan și o strategie de marketing pentru afacerea ta și pe care poți să încerci să le îmbunătățești periodic.

Dacă vei alege să apelezi la o agenție marketing online ca să te ajute în promovarea afacerii tale, atunci poți beneficia de experiența și competențele agenției și în plus poți scuti și timp prețios, timp pe care îl poți folosi pentru ați dezvolta afacerea și ați îmbunătății serviciile oferite clienților, de exemplu poți căuta soluții mai eficiente și mai confortabile de livrare a produselor tale.

Mulți potențiali clienți pot evita să achiziționeze de la magazinele online noi din multiple motive, cum ar fi: lipsa încrederii, necunoașterea brandului, recenzii și evaluări limitate sau inexistente, experiență anterioară negativă cu alte magazine online noi, prețuri mai mari, costuri și termene mari de livrare, gamă mică de produse și multe altele.

Iată câteva sfaturi care te pot ajuta:

Câstigă-le încrederea: asigură-te că magazinul online este transparent și are afișate clare descrierile, specificațiile tehnice, imaginile, prețurile, condițiile de vânzare, livrare și retur etc.

Diversifică metodele de plată: cu cât ai mai multe metode de plată îți poți crește șansele de a avea mai mulți clienți deoarece probabil nu toți vor dori să achite doar cu cardul online precum nici toți vor dori să achite doar ramburs la livrare sau în avans prin transfer bancar.

Oferă servicii de livrare variate: pentru unii clienți serviciul de livrare la ușă prin curier poate fi confortabil, însă pentru alții poate este mai comod să le fie livrat coletul la un pachetomat și să și-l ridice de acolo.

Apelează la mai multe servicii de promovare online: pentru ați face cunoscut magazinul online poți apela la diverse servicii de promovare, deoarece unele dintre acestea îți pot aduce rezultate rapid. De exemplu, dacă apelezi la servicii de promovare Google Ads atunci ai șanse ca într-un timp foarte scurt numărul comenzilor să crească, acest lucru depinzând totuși de mai mulți factori.

Fi atent la prețuri, promoții și fidelizări: în zilele noastre prețurile produselor de la diferite magazine online pentru același produs pot fi destul de ușor de comparat, dacă ai un magazin online care este și nou și cu prețuri mari atunci șansele de reușită pot scădea substanțial. Nu este un secret faptul că mulți clienți fac achiziții de produse sau servicii atunci când acestea sunt la ofertă, așadar promoțiile pe care le poți face îți pot crește numărul comenzilor. Totodată, fidelizarea clienților existenți îi poate face pe aceștia să revină să cumpere de la tine sau chiar să te recomande mai departe.

Asigură-te că ai un site ușor de navigat: un site care este ușor de navigat poate aduce o bună experiență utilizatorilor și în final poate ajuta la creșterea numărului de comenzi. Cui îi place un site care se mișcă greu și este dificil de navigat?

Diferențiază-te față de concurență: pune accent pe descrieri amănunțite, clare și corecte, unde poți și consideri oportun crează video-uri cu descrieri ale produselor tale și pune-le în pagina produselor respective deoarece acestea pot duce la o mai bună întelegere a produselor de către potențialii clienți și în final acest lucru poate duce la vânzări mai multe.

Ține cont de părerile clienților: o parte dintre clienți poate îți vor lăsa recenzii pe site despre produsele pe care le-au achiziționat de la tine, și chiar dacă poate încerci să-i multumești pe toți poate fi dificil să reușești asta și în cazul în care primești o recenzie negativă de la un client nu trebuie să o privești ca pe un eșec total, încearcă să înveți din greșeală și să-i rezolvi clientului problema semnalată în recenzia negativă și caută soluții pentru a evita generarea unei probleme similare altor clienți.

Diversifică-ți gama de produse: un magazin online cu un număr redus de produse poate avea șanse mai mici de reușită, lucru care poate fi de înțeles, dacă vinzi doar 5 produse atunci plaja de potențiali clienți care ar putea fi interesați de acestea ar putea fi foarte mică, în schimb dacă comercializezi mult mai multe produse ai șanse ca numărul de persoane interesate să achiziționeze unul sau mai multe produse de la tine să fie mult mai mare.

Metodele de creștere a numărului de comenzi pentru magazinele online noi pot fi dificile, dar din fericire poți găsi un număr destul de mare de agenții de marketing online care te pot ajuta să-ți dezvolți afacerea.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`