Oficialii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) au lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi de televiziune pentru promovarea turismului românesc. Valoarea totală a contractelor este estimată la 80.000 de euro, fără TVA.
„În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de creaţie şi producţie a şase spoturi TV de promovare a turismului românesc. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional”, se arată într-un comunicat al MDRT.
Fiecare spot va avea între 20 şi 30 de secunde şi va reflecta unul dintre cele şase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism în natură, turism rural, city breaks, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere.
Spoturile vor evidenţia totodată elementele de diferenţiere a României ca destinaţie turistică, stabilite în urma cercetărilor: natura intactă, autenticitatea şi moştenirea culturală unică, potrivit sursei citate.
În evaluarea ofertelor se au în vedere atât criteriul tehnic, cât şi cel economic, după metoda cost/calitate. Valoarea estimată a achiziţiei este de 80.000 Euro (fără TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte.