Interdicţia de circulaţie aplicată în cazul maşinilor vechi din Germania, din oraşele Frankfurt sau Koln, nu reprezintă o victorie asupra concernelor producătoare de maşini, ci o victorie a acestor concerne, se arata într-o analiză a ziare.com.
Asta datorită faptului că mulţi şoferi – aproximativ 110.000 de proprietari de autovehicule, cărora li se adăugă navetiştii din localităţile limitrofe – vor fi obligaţi să-şi cumpere alte maşini.
În plus, potrivit analizei, sentinţele judecătoreşti pronunţate aproape săptămânal ar aplica o formă de expropriere, de care s-ar bucura nu numai ecologiştii, ci şi Partidul Stangii (Die Linke). Acest lucru s-ar face în detrimentul unor proprietarii de autovechicule mai vechi precum, de exemplu, menajerele care lucrează dimineaţa în nordul oraşului Koln, iar după-amiaza se deplasează în sudul oraşului, tot la muncă.
În plus, mai arăta analiza, interdicţiile masive privind circulaţia maşinilor vechi nu vor face decât să exporte problema poluării în alte ţări. Multe dintre autoturismele interzise urmând a fi „expulzate” în estul şi sud-estul Europei, în Orientul Apropiat sau în Africa.
– ”The Facebook Dilemma”, cea mai amplă investigaţie despre impactul reţelei de socializare asupra vieţii private, difuzată ÎN EXCLUSIVITATE pe B1 TV, pe 1 ianuarie, de la ora 16.00 –