Marcel Boloş: „Am avut o surpriză”. Ministrul a sunat la call-center pentru a cere informații despre cardul de energie
Marcel Boloş, Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, a declarat că și el a sunat la call-center pentru a cere informații despre cardul de energie.
Zilnic, sunt înregistrate peste 5.000 de apeluri telefonice la call center-ul pentru cardul de energie, a afirmat el în urmă cu o zi, când a făcut apel la calm.
Marcel Boloş a sunat la call-center pentru a cere detalii despre cardul de energie
Peste 5.000 de apeluri telefonice sunt înregistrate zilnic la call center-ul pentru cardul de energie, a afirmat Marcel Boloş în urmă cu o zi, când a făcut apel la calm. El a explicat miercuri că oamenii întreabă în principal dacă vor primi cardul, când îl vor primi sau de ce nu l-au primit încă.
Acesta a declarat pentru Digi24 că a sunat și el la call-center pentru a cere informații despre cardul de energie.
„Am avut o surpriză”
„Sunt întrebări firești. E și o categorie de beneficiari care e trecută de 60 de ani și sunt îngrijorați de felul în care vor primi cardul și îl vor putea folosi. Timpul mediu de așteptare la call-center pentru mine personal, pentru că și eu am sunat, a fost un minut și 45 de secunde. Am sunat să văd dacă răspund la apel și dacă sunt rezistenți la stres.
Am avut o surpriză plăcută, s-au descurcat de minune. Am obținut toate informațiile de care aveam nevoie. Cred că așa se procedează și cu alți beneficiari care pun întrebări”, a declarat Boloș.
Peste un milion de carduri de energie sunt acum distribuite, sunt tipărite toate, banii au fost transferați la Poștă și toată lumea are asigurați banii pe card, a adăugat el.