Retailerul de mobilă Kika a decis să își comercializeze produsele și prin intermediul internetului, reprezentanții companiei austriece mizând pe o creștere a vânzărilor de 4-5% în urma acestei extinderi.
Platforma prin intermediul căreia clienți vor putea achiziționa mobila Kika este deocamdată în lucru, dar oficialii retailerului anticipează că acesta va fi funcțională din martie. Concomitent cu sistemul de cumpărare online Kika va pune la dispoziția cumpărătorilor și un sistem telefonic de achiziție, în cadrul căruia consultanți ai companiei vor oferi asistență și vor prelua comenzile celor interesați.
Noul proiect este coordonat de firma mamă din Austria, au mai explicat reprezentanții companiei, potrivit money.ro.
Lars Lund, directorul pe România, a declarat că prețurile produselor comercializate online vor fi „foarte bune”, diferența va fi însă făcută de costul transportului până la beneficiar.
Primul magazin kika din România s-a deschis în 2008 în zona comercială Militari. În 2010 compania a înregistrat potrivit datelor Ministerului de Finanțe o cifră de afaceri de 48,6 milioane de lei (11,5 milioane de euro), cu 2,4% mai puţin decât în anul anterior, și pierderi de 11,6 milioane de lei.