Retailerul francez de îmbrăcăminte Kiabi va ieși de pe piața românească, în prezent căutând parteneri care să preia cele șase magazine pe care le are în țară.
„Căutăm pe cineva care să preia cele șase magazine pe care le deținem în România, patru în București și câte unul în Constanța și Cluj-Napoca”, a declarat Le Bay, director în cadrul subsidiarei din țară, conform Mediafax.
Principalul motiv pentru care compania a decis să se retragă din România este scăderea cifrei de afaceri anul trecut. Potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice, Kiabi a avut afaceri de 47,3 milioane de lei și pierderi de 4,2 milioane.
Magazinele din București se află în Iris Shopping Center (cartierul Titan), Grand Arena Berceni, Militari Shopping Center și galeria Orhideea. Cel din Constanța se află în complexul Tom, iar cel din Cluj în Polus Center.
Kiabi a investit circa trei milioane de euro pentru cele șase magazine deschise în România. Planurile companiei vizau dezvoltarea a 20 de unități până la sfârșitul lui 2014.
Kiabi este a doua companie internațională care anunță ieșirea de pe piața românească, după ce Burger King a făcut același lucru în urmă cu câteva zile.