UPDATE:Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei, a anunțat ING Bank.
”O parte dintre clienți ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING. Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienților care au întâmpinat dificultăți în acest sens și le mulțumim pentru înțelegere”, au anunțat reprezentanții ING.
Sistemul de plăţi de la ING a suferit o eroare serioasă în acest weekend! Potrivit unor raportări ale clienţilor, Plăţile electronice făcute în cadrul platformelor ING s-au dublat, începând cu ziua de vineri şi până la ora transmiterii acestei ştiri, scrie ZF.
„Moms (mame, n.r.) care aveţi cont la ING şi aţi făcut plăţi în ultimele 3 zile să vă verificaţi contul. Mie mi s-au dublat tranzacţiile şi am sold cu minus. Înţeleg că nu sunt singurul utilizator în situaţia asta”, a scris o clientă pe un grup de Facebook.
Mai exact, dacă un client a efectuat o plată de 100 de lei vineri, tranzacţia a fost înregistrată de două ori şi astfel din cont i-a fost retrasă suma de 200 de lei.
Pentru moment nu se cunoaşte un motiv al erorii, iar unitarea bancară nu a transmis pe Facebook în urma plângerii clienţilor că lucrează pentru remediera în cel mai scurt timp al problemei.
„Această problemă este cunoscută în prezent de către departamentul avizat şi se lucrează cu prioriate la remedierea ei”, spun reprezentanţii băncii. „Într-adevăr, întâmpinăm o problemă în prezent, însă se lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia, iar operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior”, se arată în răspunsul lor.
Sursă captură: Adevărul