H&M se arată interesat de piața electrocasnicelor și televizoarelor. VEZI ce mutare face retailerul în România
Retailerul suedez H&M și-a modificat obiectul de activitate al societății la Registrul Comerțului, adăugând printre altele comerţul cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodăresc, al aparatelor de radio şi televizoarelor, comerţul cu amănuntul al cărţilor în magazine specializate, comerţul cu amănuntul al ziarelor şi articolelor de papetărie, după cum informează Monitorul Oficial 4480, din 16 decembrie.
Până domeniul declarat de activitate al companiei H&M era „comerţ cu amănuntul al îmbrăcămintei, în magazine specializate”.
Reprezentanții companiei nu au dorit să comenteze motivele care au dus la modificarea obiectului de activitate, informează zf.ro.
H&M s-a alăturat în martie pe piața din România rivalilor de la Inditex, New Yorker și C&A. Suedezii au dezvoltat pe piața locală în mai puțin de un an un lanț de 11 magazine, 6 în București și cinci în provincie.
Președintele H&M, Karl-Johan Persson, declarând la inaugurarea primei locații că România este prima piață unde compania deschide din primul an atâtea magazine.