Bilanțul activităților Companiei de Drumuri este unul destul de rușinos, luând în calcul că nu a fost lansată nicio licitație pentru noi autostrăzi în timpul guvernării lui Dacian Cioloș, arată economica.net.
"De când s-a schimbat guvernul, CNADNR nu a mai lansat nicio licitaţie majoră pentru lucrări la autostrăzi, în afară de cele care erau deja pe circuit. Mai mult, unele licitaţii vechi sunt în continuare în desfăşurare, iar altele au fost suspendate", remarcă unii membri ai forum.peundemerg.ro.
Ceea ce este și mai intrigant este faptul că nici măcar proiectele lăsate moștenire de la guvernul lui Ponta nu au fost continuate, jurnaliștii de la Economica dând drept exemplu autostrada Comarnic-Brașov.
"Proiectul se află «în ceaţă» din cauză că încă se discută dacă pe aceste sectoare va fi construită autostradă sau mai degrabă un drum cu două benzi", potrivit lui Alin Goga, reprezentant al Grupului de iniţiativă pentru "Restructurarea şi Reprofesionalizarea CNADNR".
"Legat de faptul că nu au fost licitaţi noi kilometri de autostradă, Goga consideră că vinovaţi sunt angajaţii «incompetenţi» din anumite direcţii ale CNADNR, mai degrabă decât frica de DNA", se arată în articol.