Generali renunță la brand-ul Ardaf

Generali renunță la brand-ul Ardaf
Foto: Dailybusiness.ro

Generali nu va mai vinde polițe de asigurare sub brand-ul Ardaf și va opera prin intermediul unei singure rețele sub sigla Generali, urmând să închidă mai multe agenții și sucursale, relatează Ziarul Financiar.

Generali, una dintre principalele companii de asigurări din țară, a fuzionat cu Ardaf în toamna lui 2011 sub titulatura de Generali România. Italienii au decis însă să păstreze atât ambele brand-uri cât şi reţeaua formată, la finele anului trecut, din aproape 230 de sucursale şi agenţii.

Generali încearcă, prin această decizie de a renunța la brandul Ardaf, să revină pe profit anul viitor și să se repoziționeze pe piață după ce anul trecut a înregistrat pierderi de 20 milioane euro. Strategia companiei include renunțarea la contractele de răspundere civilă auto cu daunalitate mare și orientarea către sub­scrieri mai mari din asigurări Casco, de viaţă şi de locuinţe.

Ardaf a fost înființată în urmă cu 20 de ani de fosta bancă Dacia Felix, care a intrat în faliment la finele anilor `90.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`