General Motors revine la publicitatea pe Facebook la un an după ce a anunțat că renunță la promovarea pe cea mai mare rețea de socializare, scrie Bloomberg.
Compania a reluat o strategie de marketing pe aplicații mobile, anunțurile publicitare ale GM și Facebook urmând să promoveze automobilul subcompact Chevrolet Sonic.
Facebook a introdus noi instrumente și servicii pentru atragerea utilizatorilor și implicit a furnizorilor de publicitate.
General Motors a anunțat în mai 2012 că renunță la publicitatea pe Facebook, lucru ce a provocat temeri investitorilor că și alte companii mari vor proceda la fel.
Decizia de reveni la publicitatea pe Facebook se datorează și efoturilor lui Mark Zuckerberg, directorul rețelei de socializare, de a atrage companiile să se promoveze pe serviciile mobile.
„Am discutat permanent cu GM în ultimele 12 luni şi suntem încântaţi că a revenit la promovarea pe Facebook”, a declarat Adam Isserlis, purtător de cuvânt al Facebook.
Compania a lansat serviciul de publicitate mobilă în martie 2012, pentru a profita de numărul tot mai mare al utilizatorilor care îi accesează aplicaţiile prin dispozitive wireless.
În 2011, GM a cheltuit 10 milioane de dolari pentru publicitatea pe Facebook, a declarat anul trecut o sursă apropiată situaţiei.