Într-un top al revistei Forbes pe anul 2012, Apple se află în fruntea clasamentului. Succesul de care se bucură iPad și iPhone a propulsat compania în fruntea clasamentului.
Apple rămâne liderul preferat al consumatorilor din întreaga lume. Numai în ultimul an a avut profituri de 40 miliarde de dolari. Doar Exxon Mobile a avut încasări mai mari, însă Apple are o valoare de piață mai mare, aproximativ 87,1 miliarde dolari, informează Forbes.
Compania fondată de Steve Jobs a reușit să îmbine părerea pozitivă a consumatorului și valoarea sa financiară, motiv pentru care se regăsește pe primul loc în topul Forbes al celor mai puternice branduri din lume.
Următoare clasată este compania Microsoft. Acesta cheltuiește anul 1,6 miliarde de dolari pe publicitate, dublu față de Apple, și are o valoare de piață de 54,7 miliarde de dolari.
Cola-Cola se regăsește pe locul trei, cu o valoare de piață de 50,2 miliarde de dolari.
Următoarele locuri sunt ocupate în ordine de: IBM, Google, Intel, McDonald’s, General Electric, BMW și Cisco.