Facebook va renunța la afacerile pe segmentul reducerilor de prețuri
Facebook a anunțat că renunță la afacerile legate de reducerile de prețuri după doar patru luni de teste, informează Reuters.
“După ce am testat serviciul Deals timp de patru luni, am decis să îl închidem în următoarele săptămâni. Considerăm că există mult potențial în abordarea socială a atragerii de clienți în afaceri cu profil local. Am învățat multe din testele noastre și vom continua să evaluăm cum am putea ajuta cel mai mult afacerile de acest tip”, se arată într-un comunicat Facebook.
Serviciul Facebook Deals a fost în concurență directă cu site-uri ca Groupon sau LivingSocial.
Rețeaua de socializare a pregătit utilizatorilor Deals oferte la reduceri de prețuri în cinci orașe din SUA, în colaborare cu comercianți locali și a promovat oferte puse la punct de alte 11 companii de reduceri.
În urma acestei decizii luate de Facebook de a ieși de pe acest segment, Groupon se pregătește de o ofertă publică inițială de 750 milioane de dolari, care urmează să aibă loc în acest an.