Antreprenorii aflați la început de drum ar fi bine să evite să dea bani pe bilete la conferințele ținute de speakerii motivaționali, care promit un succes spoit în clișee și în creșteri fabuloase – consideră omul de afaceri Mircea Căpățână, cofondator al sistemului de facturare și gestiune Smart Bill, citat de StartUpCafe.
Într-un articol publicat pe blogul său, Mircea Căpățână spune că „antreprenoriatul e greu de învățat pentru că fiecare afacere are particularitățile ei”.
El îi îndrumă pe tinerii antreprenori să fugă „cam de toți motivaționalii #blablabla”.
„Aceia care pretind că te duc la succes fără să fie cu tine acolo, în firmă, suficient de mult timp, îți vând generalități. Nu spun că nu sunt adevărate, căci apa e, într-adevăr, udă.”, spune Mircea Căpățână.
În schimb, Mircea Căpățână crede că un antreprenor poate să-și ia instrumente utile în afaceri de la „specialiști din diverse domenii care fac bine un lucru, concret, la care vrei să devii și tu bun(icel). Gen Google AdWords”.