Danone, compania care domină piața lactatelor din România, a numit la conducerea departamentului de marketing, pentru prima dată de când activează pe piața locală, un manager român. Persoana care le-a inspirat atâta încredere francezilor este Anca Stroe (35 de ani), care activează în cadrul companiei din 2006.
Stroe este cel de-al doilea român care este cooptat în conducerea companiei după Adrian Pascu, care în 2010 a fost numit director comercial și membru în consiliul director al Danone România.
La conducerea departamentului de marketing Stroe o va succeda pe bulgăroaica Dora Strezova, numirea propulsând-o pe româncă și în consiliul director al companiei.
„Anca Stroe are o experienţă de cinci ani în cadrul Danone, începând în anul 2006, când a ocupat poziţia de brand manager pentru Actimel şi Danfruit. În 2009, Anca a devenit brand marketing manager pentru brandurile cu beneficii specifice pentru sănătate ale Danone – Activia şi Actimel, atât pentru România, cât şi pentru Moldova. În ianuarie 2011 a devenit brand marketing manager pentru România, Moldova şi ţările Adriatice, pentru brandurile Nutriday, Casa Bună şi Cremosso. În calitate de director de marketing, Anca va coordona o echipă de 18 profesionişti în marketing”, au declarat reprezentanţii companiei, citați de zf.ro.
Pe CV-ul Ancăi Stroe mai apar Elite România și Johnson România, managerul absolvind cursurile Facultăţii de limbi străine din cadrul Universităţii Bucureşti.
Danone a reușit în 2010 o cifră de afaceri de 476,2 milioane de lei (113,3 milioane de euro) iar profitul net înregistrat a fost de 30,2 milioane de lei (7,2 milioane de euro). Firma are o fabrică în Bucureşti şi are în acest moment 740 de salariaţi.