Înmatriculările de autoturisme noi Dacia în Franţa au înregistrat în aprilie cea mai puternică creştere în rândul mărcilor cu vânzări semnificative, de 45,6%, la 11.287 maşini.
Vânzările de autoturisme noi au crescut în Franţa cu 5,8%, la 166.968 unităţi.
Cota de piaţă a mărcii Dacia a crescut de la 4,91% în aprilie anul trecut la 6,76%, arată date publicate de Asociaţia Constructorilor Francezi de Automobile, potrivit Mediafax.
Doar mărcile Renault (cotă de piaţă de 18,91%), Peugeot (16,91%), Citroen (13,1%) şi Volkswagen (8,18%) au avut vânzări mai mari decât Dacia în aprilie.
Vânzările mărcii Renault au urcat cu 11%, la 31.578 unităţi, în timp ce rezultatul grupului francez cu acelaşi nume, care deţine şi Dacia, s-a îmbunătăţit în aprilie cu 18,4%, la 42.865 unităţi.
Producătorii francezi Peugeot-Citroen şi Renault controlează împreună 55,73% din piaţa locală, faţă de 53,2% în aprilie anul trecut.