Consiliul Concurenţei, interesat de opiniile românilor privind serviciile furnizorilor de televiziune, internet şi telefonie

Publicat: 14 07. 2016, 11:38

Consiliul Concurenţei doreşte să afle opinia consumatorilor referitor la serviciile de comunicaţii electronice (televiziune, internet şi telefonie fixă) oferite sub forma pachetelor de servicii sau separat.

Astfel, Autoritatea de concurenţă invită persoanele fizice care beneficiază de astfel de servicii de comunicaţii electronice, să completeze până la data de 20 septembrie 2016, chestionarul online ce se află pe site-ul instituţiei.

Consumatorii vor avea posibilitatea ca în cadrul chestionarului să prezinte şi eventuale dificultăţi întâmpinate la achiziţionarea şi utilizarea acestor servicii. Ca urmare, este important ca persoanele care completează Chestionarul să fie implicate în procedurile de achiziţionare şi de utilizare a serviciilor de comunicaţii electronice în locurile unde sunt furnizate serviciile respective.

Parcurgerea Chestionarului durează aproximativ 10 minute şi necesită înregistrarea cu o adresă validă de e-mail. Datele personale sunt confidenţiale, iar informaţiile obţinute vor fi analizate de Consiliul Concurenţei în cadrul studiului privind serviciile de comunicaţii electronice furnizate la pachet.