OMV Petrom și Auchan Retail România anunță semnarea contractului de parteneriat prin care, în cadrul stațiilor Petrom vor fi deschise magazine de proximitate, sub marca MyAuchan. Se urmărește, în etapa pilot, deschiderea a 15 magazine până la sfârșitul lui 2017.
OMV Petrom, cel mai mare producător de ţiţei şi gaze din Europa de Sud-Est, şi Auchan Retail România, subsidiara din România a Auchan Retail, al 11-lea comerciant alimentar din lume, au semnat contractul de parteneriat pentru deschiderea de magazine de proximitate în Staţiile companiei. Acestea vor funcţiona sub marca MyAuchan. Cunoscut în România pentru hipermarketurile Auchan, este pentru prima dată când Auchan deschide în ţară magazine sub acest format.
În funcţie de suprafaţa staţiei, pe rafturi se vor găsi până la 4.500 de produse dintr-o gamă variată: produse alimentare, inclusiv carne proaspătă, fructe şi legume, dar şi cosmetice, produse pentru bebeluşi şi accesorii auto.
Se estimează că până la sfârşitul anului vor fi deschise 15 magazine MyAuchan, primul urmând a fi inaugurat în cursul lunii mai.
OMV Petrom are o producţie anuală de ţiţei şi gaze de aproximativ 64 milioane bep în 2016. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de 860 MW şi un parc eolian de 45 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârşitul lui 2016, sub două branduri, OMV şi Petrom.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, cu circa 10.000 de angajaţi, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2016.