Din 2008 până în prezent, CNADNR a cheltuit nu mai puţin de 13,5 miliarde de euro, bani cu care ar fi putut fi construiţi aproape 2000 de kilometri de autostrăzi, scriu jurnaliştii de la Ziarul Financiar.
În teorie însă, pentru că în realitate ţara noastră are în total doar 700 de kilometri de autostrăzi.
Relu Fenechiu, Ramona Mănescu, Dan Şova şi Ioan Rus sunt cei patru miniştri care s-au perindat în ultimii trei ani la şefia transporturilor.
Nici unul dintre aceştia nu a putut să pună capăt scurgerii masive de bani către CNADNR.
Din 2008 până în prezent, compania a înghiţit nu mai puţin de 13,5 miliarde de euro, fără ca însă rezultatele să se vadă.
Cu aceşti bani ar fi putut fi construiţi aproape 2000 de kilometri de autostrăzi la un cost mediu de 7 milioane de euro pe kilometru.
Cu toate acestea, doar 420 de kilometri au fost inauguraţi în această perioadă din totalul celor 700 existenţi în ţara noastră. Mai mult, în România încă există trei drumuri naţionale de pământ.
CNADNR are în prezent 6.000 de salariaţi. O mare parte dintre aceştia au însă funcţii de conducere, situaţie care nu a părut să preocupe niciun ministru al transporturilor.
Tocmai de aceea, Compania se comportă ca un stat în stat, în condiţiile în care nu publică niciodată rapoarte trimestrială care să arate care au fost proiectele pe care a cheltuit sumele uriaşe din bugetul avut la dispoziţie.