Porr Construct primește încă 27,25 milioane lei pentru contractul de redeschidere a circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana, arată un anunț publicat în SEAP, potrivit Economica.net.
Ultima ajustare de preț a dus contractul încheiat de CFR cu Porr Construct pentru modernizarea liniei de cale ferată București – Giurgiu la 548,8 milioane lei.
Contractul a fost semnat în decembrie 2020 și, inițial, avea o valoare de 472 milioane lei, dar a tot crescut după semnarea mai multor acte adiționale.
Lucrările pentru modernizarea celor aproape 13 kilometri din linia CF București – Giurgiu au fost efectuate în proporție de 64% și ar urma să se încheie, conform contractului, în septembrie 2023, arată datele de pe site-ul CFR.
Trenurile nu au mai circulat pe Podul de la Grădiștea de 18 ani.
În 2005, podul s-a prăbușit din cauza viiturilor, o situație care a mărit distanța de cale ferată dintre București și Giurgiu, având în vedere că trenurile sunt nevoite să ocolească pe la Videle.
Linia feroviară București – Giurgiu, prima linie de cale ferată din Principatele Române, va împlini 154 de ani în octombrie 2023.