Centrul European al Consumatorilor din România, instituția care trage la răspundere companiile aeriene pentru bagajele pierdute

Centrul European al Consumatorilor din România, instituția care trage la răspundere companiile aeriene pentru bagajele pierdute
Foto: todo-travel.com

Românii, francezii și spaniolii se află în topul țărilor care fac sesizări la companiile aeriene, reclamând pierderea bagajelor. În ultimul an, 100 de români au rămas fără obiectele personale în călătorie.

Una din 200 de valize se pierde pe drum şi nu mai ajunge niciodată la proprietar. Ceea ce este mai puțin cunoscut este însă faptul că cei aflați în această situație pot primi despăgubiri de până la 1.200 de euro de la compania aeriană.

Centrul European al Consumatorilor din România este instituţia care trage la răspundere companiile aeriene, informează Digi 24.

Turiștii trebuie să știe că pot primi bani chiar și în cauzl în care valiza a fost deteriorată în timpul călătoriei cu avionul. Banii se primesc după 21 de zile de la înregistrarea unei plângeri la sediul operatorului aerian.

Plângerea însă trebuie să fie depusă după două ore de când ar fi trebuit ca bagajul să ajungă la destinaţie.

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe
`