În septembrie, H&M a lansat un program de reducere a costurilor cu două miliarde de coroane suedeze anual, iar economiile făcute în urma concedierilor şi a altor măsuri ar trebui să-şi arate efectele din semestrul doi din 2023.
„După ce am scăpat de cele mai grave efecte negative ale pandemiei, a izbucnit războiul în Ucraina”, a declarat Helmersson într-un comunicat.
„Decizia noastră de a încheia activitatea în Rusia, care era o piață importantă și profitabilă, a avut un impact negativ semnificativ asupra rezultatelor noastre”.
După ce ofensiva Rusiei în Ucraina a început la 28 februarie, H&M Group a pus mai întâi pe pauză toate vânzările în Rusia, iar la 18 iulie, compania a anunțat că își încetează activitatea în această țară., transmite AP.
În septembrie, H&M a lansat un program de reducere a costurilor cu două miliarde de coroane suedeze anual, iar economiile făcute în urma concedierilor şi a altor măsuri urmând să-şi arate efectele din semestrul doi din 2023.
Compania anunţa în noiembrie că va renunţa la aproximativ 1.500 angajaţi şi va înregistra costuri legate de restructurare de aproximativ 800 milioane de coroane suedeze în trimestrul patru.