UPDATE: Auchan „neagă categoric” informația publicată de agenția de presă Reuters potrivit căreia va deschide un nou magazin în Rusia. Retailerul a catalogat această informație ca fiind una falsă.
„Nu, Auchan nu deschide noi magazine și nici nu creează noi spații de vânzare în Rusia.
Nu, Auchan nu și-a propus niciodată dublarea numărului de magazine în această țară. Această „informație” nu apare nicăieri în comunicările sau planurile strategice ale Auchan Rusia sau Auchan Retail. Aceasta este o știre falsă”, a transmis rețeaua de hypermarketuri.
Auchan a mai comunicat faptul că „a oprit toate investițiile în filiala sa din Rusia” și că „respectă întocmai termenii embargourilor și sancțiunilor actuale, funcționând în cadrul strict al legii”.
„Auchan Rusia a anunțat pe 9 martie rebrandingul unui magazin deja existent în Moscova (sub marca Attak) în marca „MyAuchan”, un format și o marcă de ultraproximitate inaugurate în această țară în 2016.
Auchan Retail rămâne astfel fidel angajamentului său de a rămâne deschis în Ucraina și Rusia, pentru a permite populației civile din aceste țări să aibă în continuare acces la o alimentație de calitate la cel mai corect preț. Această misiune continuă”, a mai transmis Auchan.
ȘTIRE INIȚIALĂ:
Retailerul francez Auchan plănuiește să deschidă un nou magazin în Rusia care va vinde aproape exclusiv produse sub marcă proprie, dublându-și prezența pe o piață pe care mulți alți retaileri occidentali au evitat-o din cauza acțiunilor Rusiei în Ucraina.
Auchan Retail Rusia a declarat că noul magazin „My Auchan” va oferi un sortiment de aproximativ 900 de articole, dintre care 90% vor fi produse alimentare sub mărcile proprii ale Auchan, anunță Reuters.
Decizia Auchan de a-și menține prezența în Rusia a determinat Ucraina să ceară boicotarea lanțului, în timp ce alte mărci globale, precum McDonald’s și Nike, s-au retras din Rusia.
Auchan a declarat că principala sa misiune în Rusia este de a oferi populației produse de calitate la prețuri accesibile.