Apple și-a a cerut scuze față de consumatorii chinezi pentru confuziile cauzate de politica de garanţie a produselor.
Directorul general al companiei, Tim Cook, a recunoscut faptul că a existat o comunicare externă insuficientă, la mai bine de două săptămâni după ce a primit critici din partea presei chineze la adresa serviciului de vânzări, notează CNBC.Compania verifică politica de garanţie pentru iPhone 4 şi iPhone 4S şi simplifică explicarea acesteia, precum şi a modului în care clienţii pot transmite reacţii, a afirmat Cook.
„Suntem conştienţi că, din cauza unei comunicări externe insuficiente, unii consideră Apple o companie arogantă, care nu acordă atenţie sau este indiferentă la reacţiile consumatorilor. Prezentăm scuze sincere pentru orice neajuns şi neînţelegere”, a spus el.
Criticile la adresa Apple au început pe 15 martie, după o emisiune a televiziunii chineze de stat despresiguranța și drepturile consumatorilor. Apple a fost criticată pentru serviciile oferite, inclusiv pentru că nu oferă un iPhone nou, cu un an garanție, în cazul unor reparații majore.
Apple va înlocui modelele iPhone 4 şi iPhone 4S cumpărate în China cu telefoane noi în cazul unor reparaţii capitale şi va acorda o garanţie de un an, a mai afirmat Cook.
Compania va asigura şi pregătirea corespunzătoare furnizorilor de service, pentru a explica noua politică de garanţie.