Românii care au credite și se simt înșelați de către practicile bancare, pot face de acum reclamații pe noua adresă de email pusă la dispoziție de ANPC. Măsura a fost introdusă după ce ANPC a sancţionat 19 bănci pentru practici comerciale înşelătoare în privinţa contractelor de creditare pe termen mediu şi lung.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor simplifică astfel procesul de reclamare a neregulilor, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat.
Adresa la care pot fi semnalate neregulile din sistemul bancar este [email protected].
Adresa de e-mail prin care consumatorii pot semnala probleme de tipul:
În cazul în care doriți să semnalați astfel de situații, transmiteți, pe adresa de e-mail menționată, scanarea următoarelor documente:
Pentru documentarea comparativă, ANPC îi sfătuiește pe reclamanți să trimită documentele fără a dezvălui datele personale.