4 motive sa investești în publicitatea pe mașini

Publicat: 14 11. 2017, 10:34
Foto: pixabay.com

Publicitatea OOH la scala mica (de exemplu, posterele) poate functiona bine pentru promovarea afacerilor in locatii specifice. Panourile publicitare sunt si ele eficiente atunci cand sunt situate in apropierea business-ului promovat, dar sunt destul de scumpe si sunt de obicei utilizate pentru a ajunge la un public larg, nediferentiat. Fata de acestea, publicitatea pe masini ofera o solutie de promovare rentabila si foarte vizibila. Anunturile pe masini ajung la o audienta destul de mare, mai ales cand potentialii clienti se afla in trafic, la orele de varf, cand sunt expusi la astfel de informatii publicitare.

● Atrage atentia “din mers”
Cu ajutorul unui autocolant auto bine realizat si bine aplicat pe masina, vei obtine o reclama foarte eficienta care va intoarce capete. Soferii din trafic vor putea sa vada mesajele tale publicitare, atunci cand asteapta culoarea verde a semaforului sau cand traficul este congestionat. Mai mult decat atat, chiar si pietonii care merg pe jos de-a lungul drumului vor fi expusi mesajelor inscriptionate pe masinile firmei tale. De aceea, atunci cand unul dintre obiectivele tale de marketing este sa obtii un grad de expunere ridicat intr-o perioada foarte scurta, aceasta modalitate de promovare este cea mai buna alegere pe care o poti face.

● Publicitate in miscare…si pe loc.
O parte si mai buna pe care o ofera acest tip de publicitate este ca iti ofera acealeasi avantaje chiar si atunci cand masina este parcata. Nici macar nu e nevoie ca masinile companiei sa fie in miscare pentru a atrage priviri asupra mesajelor de promovare pe care le poarta. Locurile de parcare foarte bune, cum ar fi cele din apropierea cladirilor asigura expunerea la mesaje tale a persoanelor care intra sau parasesc respectiva locatie.

● Masina, panou publicitar mobil
Pentru o modalitate rapida si facila de a-ti expune anunturile promotionale intr-o arie geografica mai extinsa, mergi pe autostrazi. Cativa litri de combustibil te vor costa mai putin de cateva secunde de reclama la radio sau un panou publicitar asezat pe marginea soselei. Desi ar parea ca nu este o idee prea buna in prima faza, gandeste-te – ce alta modalitate de “ a da sfoara in tara” este mai rapida ca aceasta?

● Investitie rentabila si de durata
Un autocolant creat si aplicat intr-o maniera profesionala se va reflecta si in imaginea companiei tale. De exemplu, oamenii vor tinde sa aiba incredere intr-o firma care deja depune eforturi pentru a intretine o flota de masini, deoarece vor crede ca deja este o afacere bine pusa pe picioare. In plus, un autocolant auto cu o grafica de exceptie va face ca masinile firmei sa arate mult mai modern!

Sursa: pixabay.com