Volkswagen confirmă lansarea unui model low-cost rival pentru Dacia, pornind de la 5.000 de euro

Volkswagen confirmă lansarea unui model low-cost rival pentru Dacia, pornind de la 5.000 de euro
Foto: autoblog.com

Reprezentanții Volkswagen au dat primele declarații oficiale despre lansarea unui brand low-cost, care să concureze cu modelele low-cost ale grupului Renault, informează Autocar.

Un reprezentant al grupului auto a confirmat în premieră că se intenționează lansarea unui model low-cost care să atace piețele emergente, specificând că „se urmărește povestea Dacia intens”.

Mașina ieftină creată de Volkswagen ar putea avea un succes foarte mare, mai ales că va fi lansată pe piețe unde Dacia nu este prezentă, ca India și China.

Ulrich Hackenberg, membru al consiliului de administraţie a mărcii Volkswagen, a declarat că s-a urmărit dezvoltarea pe noi segmente pe pieţele globale şi că a fost identificat un potenţial imens pentru lansarea de maşini sub preţul la care vinde acum Volkswagen.

Bernd Osterloh, şeful organizaţiei care reprezintă angajaţii Volkswagen, a declarat în urmă cu două săptămâni că grupul auto pregăteşte un model low-cost ce va  porni de la 5.000 de euro şi va fi comercializată începând cu anul 2014.

Acesta a mai spus că pentru producţia noilor modele vor fi folosite platformele existente ale modelelor care au ieşit din producţie sau ale celor a căror producţie se apropie de sfârşit, decât să construiască de la zero noi platforme.

Dacia este comercializată și în Asia, Africa, Rusia şi America de Sud sub alte branduri. În India, producătorul autohton Mahindra comercializează modelul Verito, o versiune a Loganului. Indienii au cumpărat licenţa de producere a modelului Logan de la Renault, iar francezii au rămas doar furnizori ai motoarelor. SUV-ul Duster, comercializat în India sub marca Renault are mare succes şi înregistrează vânzări peste aşteptări.

Volkswagen este liderul pieței germane, cu 514.986 de unități și cotă de piață de 21,8%.
 

Urmăriți B1TV.ro și pe
`