Volkswagen atacă Dacia: Grupul german vrea să lanseze un brand low-cost

Volkswagen atacă Dacia: Grupul german vrea să lanseze un brand low-cost
Foto: Worldcarfans.com

Volkswagen dorește să introducă pe piață un model low-cost, cu prețuri cuprinse între 6.000 și 8.000 de euro. Compania germană mizează pe piețele din China, India și Rusia, dar mașinile s-ar putea vinde și în România, iar acest lucru ar putea reprezenta un pericol pentru Dacia, informează foxbusiness.com.

Christian Klingler, șeful de vânzări al Volkswagen, a declarat la Salonul Auto de la Paris, în septembrie, că nu s-a luat încă o decizie,  grupul analizând variantele pentru a intra pe segmentul mașinilor cu preț redus.

Noile modele Volkswagen ar putea fi produse în țări precum China și India.

Dacă Volkswagen ar introduce pe piaţă un model de 6.000 de euro, atunci ar fi o maşină a poporului, chiar dacă sub un alt nume.

În 2006, au mai existat zvonuri  despre planurile Volksagen de a construi o mașină de mici dimensiuni, dar aceasta a fost lansată mai târziu ca modelul Up, care are un preț de cel puțin 9.975 de euro.

În Germania, înmatriculările Renault și Dacia au scăzut cu 5,3% în primele nouă luni ale anului, potrivit datelor Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA, iar cota de piață a Renault-Dacia a fost de 4,8% în același interval.

Volkswagen este liderul pieței germane, cu 514.986 unități și cotă de piață de 21,8%.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`