Scandalul privind softul care falsifică testele de poluare a afectat în mod clar vânzările din ultimul an al automobilelor Volkswagen. Nu același lucru s-a întâmplat și cu cârnații “currywurst” care au fost anul trecut cel mai bine vândut produs Volkswagen, informează The Independent.
Gigantul auto german a vândut în 2015 nu mai puțin de 7,3 milioane de cârnați picanți, cu aproape un milion mai mult decât în 2014. Astfel, vânzările de cârnați sub marca Volkswagen le-au depășit categoric pe cele ale automobilelor, care au scăzut anul trecut de la 6,12 milioane, la 5,82 de milioane, potrivit agenției germane DPA.
În plus, Volkswagen are și propriul ketchup, a cărui producție a atins anul trecut nivelul record 608,208 kilograme.
Cârnații sunt vânduți în cantine și fabricile companiei auto, dar și în supermarket-uri.
În luna spetembrie a anului trecut, autoritățile din SUA au descoperit că Volkswagen a montat la mașinile cu motoare disel un soft care măsluiește testele de poluare. Până la 11 milioane de de vehicule din întreaga lume ar fi dotate cu un astfel de software.